søndag 5. februar 2012

Før og etter bilder av kjøkkenet

FØR

 Kjøkkenet før var veldig trangt og det var lite benkeplass. Fargene var jo heller ikke særlig innbydende som dere ser;)  Fargevalget mørkt grønt ga kjøkkenet en enda trangere romfølelse så her var det om å gjøre å skape det lyst og trivelig.


ETTER...:)
Jeg ønsket meg veldig å ha vasken og oppvaskmaskinen ved vinduet. Vi har en fredet skog ovenfor hagen vår og det er veldig koselig utsikt fra vinduet, så da er det jo mye koseligere å se ut på det når man rydder og vasker opp isteden for å stå og glo i veggen;) Så vasken fikk vindusplassen og det angrer vi ikke et sekund på:)!! Og hvis du legger merke til det så henger det et klaffbord på veggen til høyre. Her spiser vi ofte middag og synes det er veldig koselig. Men har vi middagsgjester så er det ut i stuen:). Mer om kjøkkenet kan du lese HER.

2 kommentarer:

Sukkertøy for øyet sa...

God kveld til deg og dine :)
..måtte jo stikke hodet innom etter den fantastiske kommentaren du la igjen inne hos meg!
Kjempe koselig!!

Klem Ida Susanne

neri kunst sa...

Heidu:)!! Så koselig med en tilbakemelding fra deg:))!
Beklager sent svar her men jeg har nettopp oppdaget hvordan man kan få med seg at folk kommenterer på bloggen min;) Så koselig at du tok oppmuntringen til deg! Mener virkelig det jeg skrev! Du er en inspirasjon for meg òg som elsker pasteller og ikke har mange kvadratene her i vårt lille rekkehus å boltre meg på. Men når jeg ser bloggen din så tenker jeg jo at det kunne vært gøy og fått til en interressant blogg etterhvert:) Merkelig nok så har vi også en tibetansk spaniel. Skulle trodd jeg kopierte deg i hundevalg fordi jeg digger bloggen din men den kom altså i hus ved en tilfeldighet før jeg oppdaget bloggen din(bare så du vet du ikke har en stalcker *ler*;)! Det er litt komiskt å lese bloggen din av og til for plutselig ser jeg at vi har noen like klær og når jeg så Wilma første gangen måtte jeg le litt og tenkte at "hu her har litt lik smak som meg,vi har jo til og med lik hund, hehe! Jeg heier på deg og følger med deg videre! Klem fra Iren :)