mandag 5. november 2012

Kaffe, te og sjokolade = kos:)!

I Karlstad ligger det en koselig tebutikk jeg bare MÅ(!) tipse om til alle TE, KAFFE og SJOKOLADE elskere der ute;)! Denne sjarmerende butikken ligger på kjøpesenteret "mitticity". Butikken heter Kardemumma og link til butikken finner du her.


Bildet er hentet fra butikkens egen side som du finner her.
Karlstad city:)





Kardemumma er spesialbutikken for oss som elsker sjokolade, te, kaffe og og koselig tilbehør. Butikken har alt fra eksklusive sjokoladekaker, håndlaget sjokolade, velduftende te og nymalt kaffe. Her stod jeg og luktet meg frem til den riktige te`en jeg ville ha og gikk ut med en chai blanding og en rabarbra te med fløte (grædde tror jeg de uttaler det?).  Jeg fikk også med meg en sjokolade som smakte uvanlig bra til å innholde 85 % kakao (kan tenkes jeg er litt ukritisk siden jeg som regel holder meg unna vanlig sjokkis og lager en del sunn sjokolade selv;) Vel her har du link til sjokoladen hvis du skulle få lyst og prøve den, men jeg aner ikke hvor i Norge man får kjøpt den dessverre. Hvis noen veit det så kommenter gjerne det i kommentarfeltet under! Men det skal sies at en plate på 70 gram kostet 60 svenskre kroner men man kan jo unne seg det en gang i blandt;)




De koselige jentene som jobber på Kardemumma stilte villig opp når jeg knispet rundt i butikken deres;)

Man får litt følelsen av å gå i et koselig landhandleri her inne selv om det er midt i et kjøpesenter:)
Elsker de fargerike kusmi te`ene!
Her blandes deilig kaffe og te...mmm:)
 Kommer du deg ikke til Karlstad med det første så ta deg en tur til en  god kaffe, te og sjokolade butikk i nærområdet ditt! Kos deg med en deilig kopp varmt og deilig sjokolade så har du hverdagsglede hver dag ( i hvertfall hvis du velger den sunnere typen sjokkis;)!

Ha en fin dag! <3


Ingen kommentarer: