torsdag 20. desember 2012

Hjerteformet julekrans DIY!

Jeg har laget min første hjertekrans til døren vår denne uken. Tidligere så har jeg laget en rund julekrans, men dette året ville jeg prøve meg på en hjerteform. Det skal sies at det ble en kamp mellom meg og grenene til tider for å få de til å bøye seg slik jeg ønsket;).



Som du kanskje ser så har jeg ikke fulgt noen mal for å få et "perfekt" hjerte. Her er det kun brukt greiner og ståltråd. Så den er skikkelig hjemmelaget;).


Frosken er tilbake hvert år:)
 

 Et lite tips er å spraye hele kransen inn med hårspray sånn at den holder seg lenger. utenfor døren vår møtes man av "frisørsalong lukt" nå i julen *ler*.

Fikk du lyst til å lage noe lignende selv nå rett før jul? Da vil jeg anbefale deg å lage en rund krans i stedet. Det går kjappere og er enklere! Men du får lett til en hjerteform også, men det krever bare litt mer tid. 
En slik krans til døren kan man jo lage etter jul også. Hjerter er jo fint som pynt hele året:).

Hva pynter du døren din med i år :)? 





 

Ingen kommentarer: