fredag 25. januar 2013

Bilder fra instagram på ei snor

Vi bestilte bilder fra http://printstagr.am/ og ble veldig fornøyd:)!
Bildene er i papir på tykkelse med solide kort. Derfor funker det veldig bra å ha de hengende i ei snor siden de ikke bøyer seg slik vanlige fremkalte bilder i tynt papir ville gjort.
 
Her trenger du bare en hyssing og noen klyper. Mangler du noe å feste de med så kan du lage et hull i de med en hullemaskin og knyte de fast i hyssingen. 
Sid i ulike "slappe-av-stillinger" *søte hunden vår*:).
  
 Tipset fant jeg inne hos bloggeren anmagritt.no. Hun betrygget meg om at dette er et trygt sted å bestille fra når jeg spurte henne, så tusen takk for hjelpen An-Margritt:)! Det tok meg 6 dager fra jeg bestilte til de ble levert av fedex på døren min. Men det kan ta opp til 14 dager før de kommer frem har jeg forstått på bloggen hennes. Så ingen grunn til panikk hvis de ikke kommer den første uken;). Du kan lese innlegget hennes om dette her.


2 kommentarer:

tonemelone sa...

Hei du! tusen takk førr koseli kommentar inne hos mæ :-) Blir så glad når folk e så positiv til det æ rota ihop! Syns du har en kjempefin blogg, og den ideen m instagrambilda på snor va skikkelig kul!
God helg til dæ!

an-magritt sa...

Så flott det ble!!
Takk for tilbakelink. Bare hyggelig å kunne være til inspirasjon, og takk i like måte for inspirasjonsdeling.

Ha en fin helg!!