torsdag 31. januar 2013

Soverommet vårt

Nå endelig(!) tør jeg å vise dere soverommet vårt for første gang på bloggen min. Her har det virkelig ikke sett helt bra ut for å si det pent *ler*! Tapeten er det K som har valgt og den kom opp på veggen kort tid etter vi kjøpte den i høst. Men jeg har virkelig "gått noen runder" med meg selv for å få tapeten til og bli min stil òg. Jeg hadde i utgangspunktet sett for meg en blomstrete tapet. Men K bare måtte(!) ha denne og siden jeg ikke hadde landa på noen tapet enda så ga jeg etter *ja, dekoratøren i huset ga etter i desperasjon for å få rommet til å se ut som et soverom i stedet for et lagringsrom *ler*! Men det skal sies at jeg likte den veldig godt jeg òg heldigvis:).

  
Helt frem til nå har jeg kjent at tapeten trengte noen søte detaljer for å myke den opp litt. Men jeg har ikke kommet over noe som kunne funke. Men i går var vi en tur på ikea og da fant jeg dette pudder rosa sengeteppet for en hundrings! Da falt "brikkene" på plass for meg!! #DENFØLELSEN(!!) *haha*:).
 
 Knaggrekken kom også opp i går. Den er fra Indiska.

  
Nattbordene kjøpte jeg på loppis for 50 kr for begge to. De skal males og få nye knotter etterhvert. Kurven er fra kremmerhuset og er vel egentlig ment til å ha blader i, men her fungerer den som en liten skittentøyskurv. 


Før de varme rosa fargene og lampene kom inn  så føltes rommet kaldt med alt det blåe både på tapet og gardiner.
 

Men de pudder rosa detaljene gjorde susen og nå føles rommet lunt og koselig:).
 

Til slutt må jeg bare vise dere favoritt sengetøyet mitt her i huset! Dette sengetøyet er faktisk i jeans stoff og det er utrolig nok super mykt og veldig deilig og sove i:). Det kjøpte vi på tilbud hos Fru Bruun. Den koselige butikken jeg skrev om for litt siden:).

For de som tenker å kjøpe samme tapet som oss så anbefaler jeg å kjøpe den på Maxbo siden den var billigst der. Tapeten er fra Storeys og heter drivved.

Hvordan er det på ditt soverom:)?






1 kommentar:

innendørs sa...

Herlig tapet, og skjønner behovet for litt rosa:) Har lurt på om vi skal ha litt av den taperen i stua..digger den!! Men her er det mannen som må overtales;) Takk for veldig koselig kommentar forresten! Gleder meg til å kikke videre på siden din! Goood søndagskveld:)