mandag 18. mars 2013

"The spaces we create are who we are."

...er sitatet på forsiden til Bolias møbel og interiørkatalog. Og med liten skrift: "your home. Your rules". Jeg tror det viktigste man gjør når man innreder er å gjøre det på sin måte. Ikke nødvendigvis følge etter hva som er IN her og nå. Men kjenne etter hva som gir god følelsen:). Og om det er trendy nå eller ei er ikke det viktigste spør du meg...:).
Gulskogen senter har fått en ny SUPER flott Bolia butikk så derfor kommer jeg med denne Bolia entusiasme til dere denne gangen;O). Det føltes som å gå på et museum i butikken. KJEMPE bra og herlig kreativ styling!
 "More chaos, more fun and much less perfect"...bare det sitatet der gjør at jeg får lyst å gå inn i butikken ;O).

Hva med en pom pom tapet? Eller en pom pom wallstickers:O)?

Er ikke dette kult så vet ikke jeg:D!!
Denne søte tepotten til venstre på bildet ble med meg hjem. Jeg bare MÅTTE(!) ha den:O). 199 kr kostet den hvis du lurte på det. Den ga god følelsen, "yes(!), dette er skikkelig meg" følelsen, så den ble med meg hjem.
Så nå har den fått plass ved siden av fuglen i huset. Her kommer det nok opp flere te skåler også etterhvert:O). Den duse gule tallerkenen oppdaget jeg er norsk keramikk fra Figgjo. Jeg tror dette blir mitt første samleobjekt Figgjo fremover. De har fine pastellfarger på en del av utvalget sitt så det passer meg veldig fint:).

Har du vært på Bolia nylig og sett utstillingene deres? Eller fikk du kanskje litt lyst nå;O)? Ta deg en tur da vel;O)!

Ha en fin dag :)!


4 kommentarer:

http://www.pattern-addiction-and-more.blogspot.com sa...

yes, I agree with that: more chaos, more fun and less perfect ! That's my way ! Hug, Barbara

Dina sa...

Utrolig stilig fugle-bilde!

andrea sakariassen sa...

heia:):)
hvor har du fått tak i dem pom pom tapeten?

neri kunst sa...

Hei Andrea:O) Pom pom tapeten er et bilde jeg tok da jeg var på Bolina. Jeg tror du kan kjøpe den med deg hjem der:O)